Polityka Jakości Realizacji Świadczeń Stomatologicznych
Profesjonalna Obsługa Pacjenta
1. Każdy Pacjent w trybie pilnym musi zostać przyjęty tego samego dnia.
2. Każdy Pacjent do dowolnej poradni musi mieć możliwość wizyty w ciągu 7 dni.
3. Każdy Pacjent ma możliwość realizowania kompleksowego leczenia stomatologicznego:
- dedykowany opiekun dla koordynowanego leczenia stomatologicznego,
- możliwość zrealizowanie pełnej diagnostyki stomatologicznej.
4. Każdy Pacjent na konsultacji specjalistycznej otrzymuje Plan Leczenia.
5. Prowadzimy edukację w ramach leczenia. Zależy nam na długotrwałym zdrowiu
Pacjenta.
6. Prowadzimy politykę: Stomatologia bez bólu (szeroka i dostępna paleta znieczuleń).
7. Gwarantujemy komfort leczenia i obsługi:
- obsługa za pomocą Contact Center, Portalu Pacjenta (EDM, Wizyty), w placówkach,
- dowolna forma płatności (gotówka, karta, przelew, płatność online),
- pełna dostępność dla osób niepełnosprawnych,
- klimatyzacja pomieszczeń, wygoda w poczekalni.
Gwarancja
1. 1 rok gwarancji na wypełnienie kompozytowe.
2. 2 lata gwarancji na uzupełnienia stałe protetyczne.
3. 2 lata gwarancji na protezy ruchome szkieletowe i 2 lata na protezy ruchome osiadające.
4. 2 lata gwarancji na korony, mosty - przy prawidłowych warunkach zgryzowych.
5. 10 lat gwarancji na implant, w niektórych systemach dożywotnio.
6. Leczenie implantologiczne - ustalane indywidualnie.
7. 5 lat gwarancji na prace protetyczne na implantach:
- w przypadku nie uzupełnienia innych braków w uzębieniu gwarancja obniżona do 1 roku.
8. Warunkiem utrzymania gwarancji jest:
- stosowanie się do zaleceń lekarza,
- ukończenie leczenia wg. przedstawionego planu,
- przestrzeganie planu wizyt kontrolnych,
- utrzymywanie codziennej higieny jamy ustnej na bardzo dobrym poziomie.
Wyłączenia spod gwarancji
1. Brak dobrej higieny jamy ustnej.
2. Pacjent nie przestrzega planu wizyt kontrolnych.
3. Wystąpił zanik kości – fizjologiczny lub zmiany w tkankach przyzębia –
patologiczne.
4. Pacjent uległ nieszczęśliwemu wypadkowi lub urazowi mechanicznemu:
- złamanie korony zęba w czasie leczenia endodontycznego,
- złamanie po leczeniu endodontycznym korony zęba, który nie został odbudowany
protetycznie lub właściwie wzmocniony.
Technologie stosowane w Corten Dental
- Rtg cyfrowe – zdjęcia punktowe
- Pantomogram
- Tomografia komputerowa
- Kamery wewnątrzustne
- Mikroskopy zabiegowe
- Endometry
- Systemy do wypełniania kanałów
- Laser diodowy
- Piaskarki do czyszczenia osadu
- Piaskarki abrazyjne – do opracowania ubytków próchnicowych
- Systemy do wybielania zębów
- Podtlenek azotu = sedacja wziewna
Proces leczenia
- Pacjent otrzymuje pakiet startowy (poradnia ortodontyczna, protetyczna).
2. Leczenie endodontyczne powinno być wykonywane na jednej wizycie.
3. Nie stosujemy amalgamatu w stomatologii zachowawczej - do wypełniana
ubytków.
4. Nie stosujemy endomethazonu w endodoncji- do wypełniania kanałów.

UMÓW SIĘ NA WIZYTĘ I UZYSKAJ KOMPLEKSOWĄ KONSULTACJĘ